نوشته شده توسط : صبا

 اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک نیز برخوردار می باشد، طرح قرعه کشی جام جهانی خود را آغاز کرده است. این طرح که تحت عنوان طرح قرعه کشی جام جهانی عرضه می گردد با هدف همراهی تیم ملی جمهوری اسلامی آغاز به کار کرده است. همراه اول کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع ) را به عنوان بستر جامع ارائه سرویس های جدید و مبتنی بر این رویداد ورزشی معرفی کرده است.

خدماتی که در این سامانه کد دستوری از سوی همراه اول ارائه می گردند، شامل موارد ذیل می گردند:

 

·        قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع ) در قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی این اپراتور شرکت نمایند.

جوایز منحصر بفرد این قرعه کشی کاملا متناسب با بزرگترین رویداد این جام یعنی مسابقات جهانی فوتبال 2022 در نظر گرفته شده و معادل تعداد بازیکنان هر تیم فوتبال، 11 توپ طلا، می باشد. البته بنا بر اعلام همراه اول، قرار است به برندگان این قرعه کشی، هزینه 11 توپ طلا اهدا شود که هر توپ طلا با میزان طلای به کار رفته 80 گرم محاسبه می شود

 

·        خرید بسته های ویژه جام جهانی

تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی، سیم کارت اعتباری و انارستانی همراه اول می توانند با شماره گیری این کد نسبت به خرید و فعال سازی بسته ترکیبی 15 روزه که شامل 20 گیگابایت اینترنت و 22 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت اقدام نمایند. این بسته با تخفیف ویژه و تنها با قیمت 80 هزار تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

 

·        بسته رومینگ ویژه مسافران قطر

اپراتور همراه اول برای همراهی با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ خود را به شرح ذیل ارائه نموده است:

 

نوع بسته

اینترنت

هدیه مکالمه

هدیه پیامک

مدت اعتبار

قیمت

ویژه کلیه مشترکین

2 گیگابایت

20 دقیقه

20 پیامک

30 روزه

390 هزار تومان

ویژه کلیه مشترکین

5 گیگابایت

50 دقیقه

50 پیامک

30 روزه

990 هزار تومان

ویژه خبرنگاران و مدیران

200 گیگابایت

200 دقیقه

200 پیامک

30 روزه

2.990 هزار تومان

 

 

البته علاوه بر بسته های اعلام شده در جدول بالا، یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ هم از سوی همراه اول ارائه شده است که علاوه بر پوشش 90 دقیقه مکالمه رومینگی، شامل تعداد 90 پیامک هدیه بوده و با قیمت 490 هزار تومان عرضه می گردد.

 

·        تماشای پخش زنده فوتبال جام جهانی

·        شرکت در مسابقات پیش بینی

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح ویژه جام جهانی همراه اول که از 16 آبان آغاز شده تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و این طرح به صورت امتیازی برگزار خواهد شد. بنابراین مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول می توانند برای بالا بردن شانس برنده شدن در این طرح، امتیازات خود را افزایش دهند.

 

نحوه کسب امتیاز کلیه مشترکین همراه اول برای شرکت در این طرح به شرح ذیل می باشد:

·        خرید و فعال سازی سیم کارت دائمی همراه اول 200 امتیاز

·        خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری همراه اول 50 امتیاز

·        خرید بسته دیتا، مکالمه، پیامک یا ترکیبی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        روشن کردن سیم کارت خاموش 50 امتیاز

·        پرداخت قبض سیم کارت های دائمی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        خرید شارژ هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        تبدیل سیم کارت به یوسیم 50 امتیاز

·        نصب اپلیکیشن همراه من یا آوانو 50 امتیاز

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 100 امتیاز

·        ترابرد مشترکین سیم کارت های اعتباری از سایر اپراتورها 50 امتیاز

·        فعال سازی بسته ویژه قرعه کشی جام جهانی 2022 در باشگاه مشتریان 10 امتیاز

کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و مشترکین سیم کارت انارستانی این اپراتور می توانند در بازه زمانی اعلام شده با شماره گیری کد دستوری ستاره 2022 مربع، نسبت به خریداری و فعال سازی بسته های ویژه جام جهانی قطر اقدام نمایند.

 

علاوه بر آنچه بیان شد، اپراتور همراه اول به عنوان حامی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، به مناسبت اولین برد این تیم در جام جهانی 2022 قطر در برابر تیم ولز، به تمامی مشترکین خود یک بسته سه گیگابایتی اینترنت هدیه میدهد. کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول نی توانند برای دریافت این بسته یک روزه کد دستوری ( ستاره 2022 ستاره 33 مربع ) را شماره گیری نمایند. امکان استفاده از این بسته اینترنت سه گیگابایتی یک روزه به صورت همزمان با سایر بسته های مشترکین وجود دارد.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در تاریخ 8 آذر ماه در آخرین دیدار خود به مصاف تیم ملی کشور آمریکا در ورزشگاه الثمامه قطر خواهد رفت.

 

 



:: برچسب‌ها: قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی، خرید بسته های ویژه جام جهانی ، بسته رومینگ ویژه مسافران قطر ، تماشای پخش زنده فوتبال جام جهانی ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

باز ایرانسل و باز هم ماه مبارک رمضان و عیدی که دوباره ایرانسل به مشترکانش می دهد و این کار باعث خوشحالی مشترکانش می شود. در این سالها که ایرانسل شروع به فعالیت کرده  همیشه در ماه مبارک رمضان به خاطر این ماه بندگی و برای این مخاطبان این سیم کارت از شب تا سحر فعالیت می کنند  برای همین به این مسئله هم توجه کرده اعتبار هایی را گذاشته است برای مشترکانش. در این ماه ایرانسل نسبت به شرکت های سیم کارت فعالیت بیش تری دارد و سعی می کند  که در این ماه بیشتر حواسش به مشترکانش باشد.ایرانسل که برای ماه مبارک رمضان برای مشترکانش هدیه های ویژه ایی گذاشته تا بتواند از در این از طرف مشترکانش استقبال بیشتری شود . ایرانسل در این سالها همیشه نسبت به بقیه اپراتور ها  در این ماه به خوبی فعالیت کرده و توانسته همیشه  در این ماه مشترکانش را راضی کند و استقبال خوبی هم از طرح هایش در ماه رمضان شده است

علاوه بر این" کمپین ضیافت رمضان در بهار با اپلیکیشن پیشواز ایرانسل،" یکی دیگر از خدمات این اپراتور در این ماه پر خیر و برکت است که برای همراهی بیشتر با مشترکین در نظر گرفته شده است. فرصت شرکت در این کمپین برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل تا تاریخ 13 اردیبهشت 1401 مصادف با عید سعید فطر می باشد که علاقمندان با شرکت در قرعه کشی این ضیافت نیز شرکت داده خواهند شد.

برای شرکت در قرعه کشی، لازم است کاربران در بخش پیشواز شخصی، یک پیشواز خلاقانه با صدا، نوازندگی یا هنرنمایی خودشان ساخته و به عنوان آهنگ پیشواز از آن استفاده کنند. برای افزایش امتیاز مشترکین می توانند این آهنگ پیشواز شخصی را با دوستان، آشنایان و همکاران خود به اشتراک بگذارند، تا آنها نیز در صورت تمایل از آهنگ شما به عنوان آهنگ پیشواز خط خود استفاده نمایند که در این صورت هم امتیازی نصیب آنها شده و هم برای شما امتیازی مضاعف در نظر گرفته می شود.

 بر اساس اعلام روابط عمومی این اپراتور، جوایز این قرعه کشی به شرح ذیل می باشد:

 

یک دستگاه گوشی هوشمند هواوی برای نفر اول

مچ بند هوشمند هواوی برای نفرات دوم و سوم

100 هزار تومان شارژ هدیه کیف پول دیجیتال برای 1401 نفر

 

مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #75* نسبت به دریافت اپلیکیشن پیشواز اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

این روز ها که ماه مهمانی خدا هست و همه در حال عبادت خدا و روزه گرفتن هستند و اکثر افراد در خانه هایشان هستند اپراتور های سیم کارت تصمیم گرفتند که در این ماه بندگی  به مشترکان شان عیدی بدهند. یکی از این اپراتور هایی که در این ماه به مشترکانش عیدی میدهد اپراتور رایتل است که در این نوع عیدی دادن بسیار پیشتاز است و همیشه سعی کرده که با دادن اعتبار های بسیار عالی بتواند در این ماه عزیز بتواند باعث خوشحالی مشترکانش شود.رایتل که همیشه در اوردن اینترنت پر سرعت بسیار عالی بوده است و برای همین مورد استقبال گسترده ایی از توده مردم قرار گرفته است و توانسته که با قرار دادن بستر بسیار عالی برای  مشترکانش فضای بسیار جذاب و عالی را بسازد تا بتوانند بدون نقص به اینترنت وصل شوند. اپراتور رایتل در این  ماه عزیز برای همه مشترکانش  بستری را آماده کرده که بدون هیچ زحمتی بتوانند از این عیدی به راحتی استفاده کنند

رایتل، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به مشترکین، طرح ویژه این ماه خود را تحت عنوان "قرعه کشی روزانه ماه رمضان" از روز پنج شنبه 18 فروردین ماه 1401 آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داد. البته این طرح یک فرصت استثنایی برای آنهایی که تا کنون رایتلی نشده اند، نیز به شمار می آید. چرا که بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل افرادی که در این ماه پر خیر و برکت به جمع مشترکین این اپراتور بپیوندند، علاوه بر استفاده از مزایای سیم کارت رایتل، وارد قرعه کشی روزانه این ماه نیز می شوند. بنابراین افراد می توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام و خرید و یا فعال سازی سیم کارت در بازه زمانی اعلام شده، اقدام نموده ویکی از برندگان خوش شانس جایزه نقدی 50 میلیون ریالی این اپراتور باشند.

البته اپراتور رایتل امکان استفاده از این سرویس ویژه را برای تمام مشترکین خود فراهم نموده و کلیه مشترکین فعلی رایتل نیز در صورت استفاده از سیم کارت خود؛ در قرعه کشی روزانه ویژه ماه رمضان این اپراتور شرکت داده خواهند شد. این قرعه کشی که روزانه از تاریخ 19 فروردین ماه 1401 برگزار می گردد، از بین مشترکین فعال روز قبل ( مشترکین جدید و قدیم) بوده و برندگان خوش شانس هر روز از طریق وب سایت رایتل اعلام خواهند شد.

علاوه براین اپراتور رایتل با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هدایا و بسته های تخفیفی زیر را نیز برای مشترکین خود ارائه نموده است:

  • 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ویژه روزهای 16 و 17 فروردین

  • بسته ترکیبی رایتل 10 به مناسبت آغاز ماه رمضان از تاریخ 14 الی 19 فروردین

بنابراین مشترکین می توانند در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # 225 * نسبت به فعال سازی بسته 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی و با شماره گیری کد دستوری # 200 * نسبت به فعال سازی بسته ترکیبی رایتل اقدام نمایند. اپلیکیشن کاربردی " رایتل من" نیز در این خصوص در اختیار مشترکین خواهد بود. البته مشترکین این اپراتور می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل به آدرس rightel.ir نسبت به خرید بسته ها و آگاهی از اخبار روز مربوط به این اپراتور اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

این روز ها که گوشی هوشمند جز وسایل مورد نیاز مردم است و باعث این میشه که مردم از همدیگر ارتباط برقرار کند.گوشی های هوشمند که این روز ها بسیار در زندگی مردم تاثیر گذار است و باعث این شده است که مردم از همه جا با خبر شوند و باعث این می شوند که اطلاعات مردم بالا برود. این روز ها که هر برند گوشی در تلاش است که شگفتی خلق کند تا مردم از این برند خریداری کنند تا بتواند سود بیشتری  می شود.در ایران هم مردم سعی می کنند که از برند های گوشی هوشمند خریداری کنند تا از مردم جهان عقب نمانند.این روز ها که مردم بیشتر دارند از گوشی ها هم به عنوان کنسول بازی استفاده می کنند و بیشتر شان هم از گوشی برای پیام دادن استفاده می کند. همه برند های موبایل در تلاش هستند که از یکدیگر عقب نمانند تا بازاری را از دست ندهند و موفقیت های قبلی شان را ادامه دهند در بازار هایی که دارند

همین امر زندگی بشر را به سمت و سوی جدیدی سوق داد و تاثیر تکنولوژی را به میزان قابل توجهی افزایش داد. افراد برای حفظ فاصله اجتماعی مجبور بودند حتی کوچکترین خریدها و ارتباطات را در فضای مجازی انجام دهند که نه تنها به یکباره مصرف اینترنت را بسیار افزایش داد بلکه باعث رونق بخشیدن به بازار خرید و فروش گوشی های هوشمند در جهان نیز گردید.

بازار موبایل ایران در سالی که گذشت، همانند سال قبل از رونق خوبی برخوردار بود و بنا به گفته سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، واردات گوشی هوشمند در سال 1400 ( بازه زمانی 1 اسفند ماه 1399 تا 1 اسفند ماه 1400 ) مجموعا 18.3 میلیون دستگاه بود که از این تعداد حدود 18 میلیون و 280 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور گردیده است. البته برخلاف سال های گذشته که بیشترین میزان واردات و مصرف مربوط به ماه های پایانی سال بود، در سال 1400 واردات تلفن همراه در خرداد ماه با حدود 2 میلیون دستگاه بیشترین میزان خود را داشته که از این میزان، تعداد یک میلیون و 800 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور شد.

بر اساس اعلام محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، گوشی های هوشمند سامسونگ با در اختیار داشتن سهم  48 درصدی از سهم بازار برندهای تلفن همراه کشور در رتبه نخست، برند شیائومی با 28 درصد در رتبه دوم، نوکیا با 12 درصد در جایگاه سوم، اپل با 6 درصد در جایگاه چهارم و هواوی با کسب یک درصد از سهم بازار کشور در رتبه پنجم رده بندی قرار می گیرند.

 

جدول رده بندی سهم برندها در بازار موبایل ایران در بازه زمانی 1 اسفند 99 تا 1 اسفند 1400

 

رتبه

نام برند

تعداد دستگاه

درصد سهم بازار

ارزش به دلار

1

سامسونگ

8،710،000

48

1،878،000،000

2

شیائومی

5،210،000

28

1،106،000،000

3

نوکیا

2،250،000

12

54،000،000

4

اپل

1،030،000

6

1،350،000،000

5

هواوی

230،000

1

7،000،000

 

با اندکی تامل در جدول فوق، می توان مشاهده کرد که با وجود آن که برند نوکیا سهم بیشتری از بازار داخلی کشور را نصیب خود کرده است، اما از نظر ارزشی رتبه بالایی ندارد. زیرا گوشی های هوشمند وارداتی این برند قیمت پایینی داشته و اغلب از نوع فیچر فون ( تلفن های دکمه ای) می باشند.

یکی دیگر از نکات تامل برانگیز جدول، جایگاه اپل در بازار داخلی کشور می باشد که رتبه چهارم برای این برند پرطرفدار جهانی کمی عجیب است. با توجه به این که برند اپل همواره بیشترین سهم فروش در بازارهای جهانی را داشته و گوشی های هوشمند و باکیفیت آیفون در ایران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، به نظر می رسد شرایط اقتصادی حاکم بر ایران، گران بودن گوشی های آیفون و دسترسی سخت برای خرید، تاثیر بسیار زیادی بر سهم این برند در بازار ایران داشته است، هرچند که ارزش ریالی همین میزان از واردات نیز رقم قابل توجهی می باشد.

در ادامه سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، بیان داشتند که از بین مدل های وارد شده در سال 1400، گوشی هوشمند سامسونگ A12 با تعداد 2 میلیون و 141 هزار و 700 دستگاه ( به ارزش 349 میلیون دلار)  پر فروش ترین و پر مصرف ترین دستگاه موجود در بازار بود و پس از آن؛ شیائومی مدل POCO X3 PRO با تعداد یک میلیون و 13 هزار دستگاه( به ارزش 262 میلیون دلار) در جایگاه دوم و نوکیا 105 با بیش از یک میلیون دستگاه (به ارزش 14 میلیون دلار) در رتبه سوم پرتقاضاترین های بازار ایران قرار دارند.

جایگاه چهارم و پنجم جدول پرفروش های بازار موبایل ایران بار دیگر به برند سامسونگ تعلق دارد و به ترتیب به مدل های سامسونگ A21S با 177 هزارو چهارصد دستگاه ( به ارزش 102 میلیون و 900 هزار دلار) و مدل سامسونگ A32 با تعداد 652 هزار و 500 دستگاه ( ارزش 157 میلیون و 900 هزار دلار) اختصاص می یابد.

در بین گوشی های شرکت اپل نیز آیفون 12 پرومکس با تعداد 253 هزار و 600  هزار دستگاه ( به ارزش 350 میلیون و 300 هزار دلار) رتبه نخست پرفروش های بازار ایران را به خود اختصاص داده است. البته بیشترین گوشی مسافی وارد شده به کشور نیز متعلق به آیفون می باشد و ماهانه حدود 6 هزار دستگاه آیفون به صورت واردات مسافری وارد کشور می شود.

به نظر می رسد شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افزایش نرخ گمرکی و قوانین مربوط به واردات تاثیر بسیار زیادی بر قیمت گوشی های هوشمند در کشور داشته و این روند صعودی باعث شده تا مردم به سمت خرید گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه بروند که رده بندی اعلام شده از سوی انجمن وارد کنندگان گواه این مدعاست. فهرست اعلامی این سازمان از پرتقاضاترین های بازار موبایل ایران نشان می دهد گوشی های اقتصادی و میان رده در کشور از اقبال بیشتری نسبت به گوشی های پرچمدار و مطرح جهانی برخوردار بوده و گوشی های گران و پرچمدار مانند آیفون بیشتر به صورت مسافری وارد کشور می شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

از زمانی که گوشی همراه امده است تا به امروز زمان زیادی میگذرد و هر روز نرم افزار های مختلفی  برای گوشی های می آید و باعث بالا بردن سطح اطلاعات عمومی مردم می شود و بعضی نرم افزارها هم برای افراد کسب رزق و روزی میکند. از زمانی که گوشی تلفن همراه امده است باعث سهولت در کارها شده است و باعث  این شده است که دیگر برای مسافرت لازم به دوربین های عکاسی نباشد . آمدن گوشی باعث ارتباط نزدیکتر شدن آدم ها شده است و هر وقت که لازم باشد به هم دیگر پیام میدن . اما هر از گاهی پیام هایی از طرف خود گوشی ارسال می شود که ما نمی دانیم چیست و برای همین باید معنی آن ها را بدانیم تا بتوانیم با ان ها کار کنیم . در کل  با امد گوشی  کار انسان بسیار راحت تر شد و دیگر با داشتن یک گوشی می تواند به هرجایی که دوست دارد زنگ یا پیام بدهد

در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین پیغام های سیستم ارتباطی و مفهوم آنها اشاره خواهیم کرد:

 

  • برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد.

 

این پیغام که از رایج ترین پیام های صوتی شنیده شده؛ محسوب می گردد، بدین معناست که شماره مورد نظر قطع می باشد. قطعی تلفن نیز می تواند دلایل مختلفی مانند بدهی، مشکل قضایی، دلایل فنی، نقص در پرونده و ... داشته باشد.

 

  • دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است.

 

این پیام که بسیار مفهوم واضح و مشخصی دارد، در زمان هایی شنیده می شود که گوشی هوشمند مخاطب مورد نظر خاموش شده و یا سیم کارت او سوخته باشد. خاموش بودن تلفن هم می تواند به دلیل آن باشد که خود مشترک گوشی هوشمند را خاموش کرده و یا به خاطر تمام شدن شارژ، خرابی گوشی، شکسته شدن و ... دستگاه خاموش شده باشد.

 

  • در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد، لطفا بعدا شماره گیری فرمایید

 

این پیغام در زمان هایی که تلفن همراه مورد نظر خارج از پوشش شبکه ای ( اصطلاحا نقاط کور) بوده و یا به دلیل ترافیک شبکه، امکان برقراری ارتباط وجود ندارد؛ شنیده می شود. در چنین شرایطی به محض برطرف شدن مانع و حضور مشترک در شبکه امکان برقراری ارتباط با مشترک وجود خواهد داشت.

 

  • شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد.

 

در صورتی که هنگام شماره گیری اشتباه نمایید( تعداد ارقام کمتر یا بیشتر باشد) و یا شماره ای که شماره گیری می کنید؛ در شبکه تعریف نشده و دایر نباشد، این پیغام شنیده می شود. البته اگر شماره قبلا در شبکه وجود داشته و شما مطمئن هستید که درست شماره گیری کرده اید، شنیدن این پیغام بدین معناست که این شماره به تازگی تخلیه شده و یا به اشتباه دایورت شده است.

 

پیام های صفحه نمایشگر

 

پیام هایی که معمولا بر روی صفحه نمایش دیده می شوند، علاوه بر معنی و مفهوم جداگانه ای که دارند؛ متناسب با نوع و مدل گوشی هوشمند نیز متفاوت می باشند. مفهوم درست و واقعی هر کدام از این پیام ها در دفترچه راهنمای هر گوشی هوشمند به صورت کاملا واضح و مشخص بیان شده و توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه اشتباه و دردسر به آنها مراجعه کنید.

در اینجا ما به چند نمونه از پرکاربردترین پیام های صفحه نمایشگر و مفهوم رایج آنها اشاره می کنیم:

 

NO Service :

خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است.

 

No Connection :

برقراری ارتباط مقدور نمی باشد.

 

No Network :

سیگنال مناسب آنتن در آن منطقه وجود ندارد.

 

Emrgency Calls Only :

خط تلفن همراه توسط مخابرات مسدود شده است.

 

Sim Missing :

خط توسط شرکت مخابرات مسدود شده و یا سیم کارت به صورت غلط در گوشی نصب شده است.

 

Insert Simcard :

سیم کارت را در داخل گوشی هوشمند قرار دهید.

 

Sim Error :

سیم کارت مربوط به این دستگاه نیست.

 

Card Rejected :

سیم کارت سوخته است.

 

Insert Pin Code :

رمز PIN وارد شود.

 

Enter Puk :

مسدود شدن PINcode

 

بنابراین بهتر است کاربران گوشی های هوشمند با دیدن هر کدام از پیام های صفحه نمایش دقیقا مطابق دستور العمل درخواستی، عمل کنند؛ چرا که در صورت بروز هر گونه اشتباه، امکان سوختن سیم کارت و یا مسدود شدن شماره وجود دارد. مثلا در موبایل های GSM در صورت سه بار اشتباه وارد کردن رمز PIN، گوشی هوشمند به صورت خودکار قفل شده و برای باز نمودن قفل باید کد PUk  را وارد نمایید که در صورت 12 بار اشتباه وارد کردن کد PUk، سیم کارت برای همیشه مسدود شده و لازم به تعویض می باشد. 

PIN یا شماره شناسایی شخصی در اصل رمز عبوری است که به جهت افزایش امنیت سیم کارت پس از فعال نمودن درخواست می شود و از دسترسی بی اجازه به دستگاه جلوگیری می کند. این کد چهار رقمی که توسط اپراتور تعیین می گردد و بر روی پوکه سیم کارت نوشته شده، می تواند توسط کاربر تغییر یابد ولی کد PUK از طریق تنظیمات قابل تغییر نبوده و اگر پوکه سیم کارت گم شود، برای پیدا کردن کد  PUk  دچار مشکل خواهید شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

شرکت ایرانسل در این سالها توانسته با اقدام های تحسین برانگیز و امکانات بسیار عالی توانسته مشترکانش را بسیار راضی کند و در بین مردم یکی از اپراتور های موفق نام بگیرد با این حال در چند روز با اقدام جنجالی باعث سر و صدا میان مردم شده است .این اقدام که به عوض کردن لوگوی شرکت بوده باعث این شده که خیلی ها به نبود طراح خلاق برای این لوگوی باعث شده که جنجال به پا شود

با نگاهی اجمالی به تاریخچه برندهای معروف در جهان به راحتی می توان دریافت که لوگو یک بخش بسیار مهم از کسب و کار است. در فرایند برند سازی، طراحی لوگو یک گام بسیار مهم و درخشان می باشد که به کسب و کار مورد نظر هویت بخشیده و باعث بهتر دیده شدن برند مورد نظر می شود.

یک لوگوی حرفه ای با برقراری ارتباط مثبت با مخاطبان، بین مشتریان اعتماد ایجاد کرده و وفاداری به برند را تقویت می کند. از آنجا که از طریق لوگو به راحتی می توان نوع فعالیت و یا خدمات را به بازار معرفی کرد، بنابراین دقت در انتخاب یک طرح خاص و ویژه و توجه به همه نکات ریز و درشت به تنهایی یک تبلیغ موثر و مفید برای جذب مشتری می باشد.

لوگو واقعا چیزی فراتر از یک نماد و تصویر است که در طول زمان بر اساس سلیقه دستخوش تغییرات گردد، زیرا لوگوی هر برند به عنوان اولین و مهمترین زیرساخت شناسایی مشتریان، باعث برقراری ارتباط افراد با برند مورد نظر شده و در طول زمان آن چنان در ذهن و فکر افراد نقش می بندد که به راحتی قابل جایگزینی و یا حتی تغییر نمی باشد. هر چند که این امر اصلا به نفع برند ها نیز نبوده و هرگز نمی توان لوگوی برندی که در ذهن مخاطب جاودانه شد را به راحتی پاک و یا حتی جایگزین کرد.

خبر تغییر لوگوی ایرانسل و یا به نوعی رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل از آن دست خبرهایی بود که امروز در فضای مجازی به نوعی همه را شوکه کرد. تغییر لوگوی برندی مانند ایرانسل که یکی از شرکت های مخابراتی برتر در کشور شناخته می شود، به نوعی یک تحول اساسی محسوب می شود که قطعا بازخوردهای زیادی به همراه خواهد داشت. چرا که لوگوی جدید نشان دهنده ذوق و سلیقه نوین این شرکت خواهد بود که در قالبی متفاوت در معرض دید عموم قرار گرفته و به نوعی بر قضاوت مشتریان از برند و نوع خدمات تاثیر گذار است.

هرچند که تغییر لوگوی اپراتور ایرانسل از سوی مدیر عامل این شرکت ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکین، پیوند عاطفی و زیبایی شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی و به نوعی نوسازی برند اعلام شده است ولی از سوی کاربران خیلی مورد استقبال و تایید واقع نشد و بیشتر کاربران آن را به لوگوی" بیسکوییت گرجی" تشبیه کردند.

نظراتی که در صفحات مجازی بیان شده، نشان می دهد که بیشتر کاربران نه تنها تغییر لوگو را نپسندیده بودند؛ بلکه انتقادات زیادی نیز به طرح جدید وارد کردند که از آن جمله می توان به این نظرات اشاره کرد:

Cizafist : بر اساس ریدیزاین شرکت مادر پیش رفته اما خیلی بد و مبتدی. لوگوی قبلی هم خوب نبود، اینم خوب نیست.

Spring-a-b : زرد، رنگ قبلی ایرانسل هست اما ترکیبش با سیاه با این ضخامت؛ اصلا حس یک شرکت ارتباطات رو نمیده، هیچ ظرافت و هیچ حس خوبی

Lanternstudio.co : به خاطر استفاده از رنگ مشکی لوگو پویایی قبل و نداره و استفاده متن انگلیسی و فارسی کنار هم،کار رو خیلی بازاری کرده

Behradbayatii : فک کنم تو پینت دیزاین کردن

Atenazarasvand : غیر حرفه ای، فونت نامناسب، ترکیب بندی صفر، اثر کودکی 9 سال

Rasool-ariaey: به نظرم حذف رنگ آبی ( با توجه به حس اعتمادی که منتقل میکنه) و تضاد بین رنگ های زرد و مشکی کار رو خراب کرده

در حالی که صفحات مجازی پر شده از نظرات مختلفی که بیشتر نشان دهنده عدم پذیرش اولیه این لوگو از سوی کاربران می باشد، رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل قطعا با جنبه های استراتژی بازاریابی این شرکت مطابقت داشته و هدف اصلی آن چیزی فراتر از یک تغییر ظاهری می باشد.

به نظر می رسد باید بپذیریم ایرانسل در آستانه سال جدید در مسیر تحولی بنیادی گام نهاده و با انتخاب نسخه ای ساده و مینیمال از لوگوی خود تلاش می کند تا در جهان پر سرعت امروز، خدمات خود را با سرعت و سادگی ارائه دهد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

این روز ها که آیفون دارد با آخرین مدل گوشی هایش دارد می تازد و دنیا موبایل را برای خود می کند . ولی این امپراطوری گسترده به مشکلات جزئی خورده است که یکی از آنها تراشه گوشی است که اپل به مشکل خورده است . با این حال اپل در تلاش است که با سپردن به شرکت ها بتواند این مشکلات را کمتر بکند. و بتواند سفارشات را به موقع به مشتریانش در سراسر جهان برساند تا این امپراطوری به خطر نیفتد.

در حال حاضر شرکت های سامسونگ ، ال جی و BOE تامین کنندگان اصلی نمایشگر گوشی هوشمند آیفون محسوب می شوند که سهم سامسونگ در این رقابت از همه بیشتر بوده و ال جی و BOE به ترتیب در رده های بعدی قرار می گیرند.

 به نظر می رسد در حال حاضر رقابت سنگینی در بین این شرکت ها وجود داشته و شرکت BOE Technology که از مدت ها قبل به منظور تامین نمایشگر مورد نیاز اسمارت فون های رده پایین شرکت اپل با کمپانی های دیگر رقابت می کرد، این بار تلاش می کند تا سهم خود را از این بازار به میزان قابل توجهی گسترش دهد. حال باید دید تا چه حد در این عرصه موفق خواهد بود؟

بر اساس گزارشات شرکت نمایشگر چینی BOE به عنوان یکی از تامین کننده پنل های اولد گوشی های آیفون با مشکلات تولید مواجه شده ،که البته علت اصلی آن به دلیل کمبود مداوم تراشه جهانی می باشد . با توجه به ادامه این روند، انتظار می رود کمبود تراشه برای تولید پنل های اولد در این ماه و ماه آینده همچنان بر بازار تاثیر داشته باشد.

با وجود آن که LX Semicon تامین کننده آی سی درایور نمایشگر BOE ، با تغییر در اولویت به عرضه برای LG Display می پردازد،. بنابراین کمبود تراشه برای شرکت BOE همچنان ادامه داشته و ظرفیت تولید به دو تا سه میلیون واحد برای تمام مشتریان کاهش می یابد.

به گفته منابع خبری نشریه The Elec کمپانی اپل 10 میلیون پنل اولد از سازنده نمایشگر چینی برای نیمه اول سال 2022 سفارش داده است که با توجه به شرایط پیش آمده کاملا مشخص نیست آیا این کمبود بر عرضه گوشی های آیفون تاثیرگذار است یا نه؟

شرکت BOE به عنوان یکی از تامین کننده های نمایشگر گوشی های آیفون در طول این سال ها نتوانسته رضایت کامل کوپرتینویی ها را تامین کند، مثلا در سال 2021 نمایشگرهای LTPO آیفون 13 به دلیل کیفیت پایین محصولات مورد تایید قرار نگرفت. شاید به همین خاطر است که با وجود تمام تلاش های شرکت BOE اپل هنوز قرارداد کاملی با آنها امضا نکرده است. هرچند که اخیرا گفته شده بود شرکت BOE در حال آماده سازی کارخانه ای است که برای تولید نمایشگر مورد استفاده در آیفون 15 پرو استفاده می شود که اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمال افزایش سهم این شرکت از تامین پنل های مورد نیاز شرکت اپل می باشد.

البته شرکت اپل توانسته بخشی از کمبودهای موجود در مدل های آیفون 13 و 13 پرو را که در ماه سپتامبر گذشته بسیار زیاد بود را مدیریت نموده و هماهنگی مناسبی بین عرضه و تقاضا ایجاد کند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

شرکت اپل در این سال ها توانسته بسیاری از بازار گوشی موبایل را برای خود کند. اپل در چند سال اخیر که ظاهر گوشی هاش را عوض کرده و توانسته بسیار نظر مشتریانش را جلب کند.در این چند سال که آیفون توانسته جایگاه ثابتی داشته باشد وبا خلاقیت هایی که دارد روز به روز بتواند گسترده تر کند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از بازار فروش موبایل در سه ماهه پایانی سال 2021، شرکت اپل توانسته با کسب سهم 22 درصدی از مجموع گوشی های فروخته شده در بازار های جهانی، جایگاه نخست تولید کننده گوشی هوشمند را نصیب خود کند. بعد از کسب جایگاه برتر توسط اپل، شرکت سامسونگ با کسب سهم 20 درصدی از بازار فروش در جایگاه دوم و شرکت شیائومی با تصاحب سهم 12.9 درصدی در جایگاه سوم قرار می گیرد. شرکت های اوپو و ریو نیز در رده های بعدی جدول قرار می گیرند.

اگرچه در مقام مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، عملکرد شرکت اپل با افت یک درصدی همراه بوده ولی کسب عنوان پرفروش ترین برند بازار پس از سه فصل برای این کمپانی که به لطف فروش موفق مدل آیفون 13 نصیب این غول امریکایی شده است، نشان می دهد که عملکرد کوپرتینویی ها به طور کلی بسیار خوب و موفق بوده است. بر اساس اعلام تحلیلگر مرکز تحقیقاتی Canalys، سانیام چاوراسیام، بخش زیادی از از تقاضاهای شرکت اپل، متعلق به چین و کاربران این کشور پهناور بوده است که با توجه به این که کشور چین، خود یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند در جهان می باشد، تصاحب بازار این کشور توسط اپل در این شرایط بسیار قابل ملاحظه و با ارزش می باشد.

نگاه اجمالی به عملکرد شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در بازار نشان می دهد که به طور کلی فروش موبایل در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی با رشد یک درصدی مواجه بوده و برخی شرکت ها مثل سامسونگ علی رقم قرار گرفتن در جایگاه دوم پرفروش ها، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد سه درصدی فروش را تجربه کردند.

البته بازار تولید و فروش گجت های هوشمند نیز مانند هر تکنولوژی دیگری تحت تاثیر اتفاقات و مسائل مهم جهانی است و مشکلات مختلف جهانی بر عملکرد آنها تاثیر مستقیم می گذارد. مسائلی مانند شرایط پاندمی کرونا که به طور قطع یک چالش بزرگ و غیر قابل اجتناب برای کلیه تولیدکنندگان در سراسر دنیا به شمار می آمد و همه شرکت ها تحت تاثیر شرایط پیش آمده، مجبور به اتخاذ تصمیم های بلند مدت و کوتاه مدت شده و تولید و فروش محصولاتشان را کم یا زیاد کردند.

یکی از مشکلات دیگر که شرکت های تولید کننده را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد و تولید گجت ها را با نوسانات زیادی روبرو ساخت؛ تامین قطعات اصلی گوشی های هوشمند بود که در سال گذشته تقریبا همه برندها را درگیر ساخت. طبیعتا کمپانی اپل و گوشی های هوشمند آیفون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کمبود برخی قطعات سبب کاهش حجم تولید این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2021 شده بود. اگر چه اپل تلاش کرد تا این مشکل، تاثیری بر بازار های اصلی فروش نداشته باشد ولی در برخی کشورها این کمبود کاملا احساس شده و کاربران مجبور بودند روزها و هفته های منتظر آیفون جدید خود بمانند. در حال حاضر این کمپانی با تمام توان خود تلاش می کند تا با افزایش تولید، کمبود قطعات در بازار را جبران نماید ولی باید بپذیریم که تحقق این امر چند سالی زمان می برد و در طول این بازه باید با شرایط کنار آمد.

با توجه به این که مشکل کمبود قطعات یک مشکل جهانی است و تقریبا تمام شرکت های تولید کننده با این مشکل درگیر هستند، برخی کمپانی ها به راهکار هایی مانند بهینه سازی مشخصات دستگاه برای استفاده بهتر قطعات موجود و تمرکز روی تولید برخی مدل های پرفروش روی آورده اند که در شرایط کنونی روش موثر و کارآمدی خواهد بود.

در هر صورت مشکل عرضه محصولات مساله ای است که در حال حاضر همه سازندگان گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای با آن مواجه هستند و تلاش می کنند تا با متعادل کردن خط تولید، جایگاه خود را در بازار جهانی حفظ کنند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همراه اول  که بزرگترین اپراتور در ایران است و دوباره برای اینکه مشترکانش در رفاه باشند و بتواند که مشتریان بیش تری جذب کند . حالا که دوره پاندمی کرونا هست و سویه های جدیدی از کرونا به میان آمده است همراه اول سعی می کند که  سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری با رقیبان اش فاصله بیشتری بگیرد.

استقبال بی نظیر مشترکین از طرح قبلی عرضه سیم کارت های دائمی همراه اول با تخفیف ویژه، این اپراتور را بر آن داشت تا بار دیگر اقدام به فروش سیم کارت های دائمی با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه نماید. بنابراین در طرح جدید این اپراتور، سیم کارت های دائمی همراه اول با تخفیف 40 درصدی به قیمت تنها 100 هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. در طرح فروش ویژه سیم کارت های دائمی همراه اول، سیم کارت های عرضه شده علاوه بر تخفیف ویژه از امکانات خاصی مانند بسته خوش آمد گویی برخوردارند. بسته خوش آمد این طرح ویژه شامل 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 6 ماه مکالمه درون شبکه نیم بها و ماهانه 100 پیامک هدیه به مدت 6 ماه می باشد.

البته آنچه که طرح فروش ویژه سیم کارت های دائمی همراه اول را منحصر به فرد می سازد، نه تخفیف ویژه 40 درصدی فروش این سیم کارت هاست و نه بسته ویژه خوش آمد گویی، بلکه قرعه کشی 50 میلیون تومانی است که همراه اول برای خریداران این سیم کارت در نظر گرفته است. این قرعه کشی امتیازی نبوده و خریداران سیم کارت های دائمی همراه اول علاوه بر بهره مندی از تمامی خدمات بیان شده، یک شانس برای برنده شدن هم خواهند داشت.

با توجه به این که اپراتور همراه اول امکان خرید این سیم کارت ها را به صورت حضوری و غیر حضوری برای علاقمندان مهیا نموده است؛ متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول نسبت به خرید سیم کارت های دائمی طرح ویژه همراه اول اقدام نمایند. امکان ارسال رایگان سیم کارت به درب منزل نیز از تمهیدات دیگر همراه اول در جهت رفاه حال مشتریان و حفظ فاصله اجتماعی می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همیشه پیامک های تبلیغاتی به نوعی مزاحم برای گوشی های موبایل هستند و بیشتر مواقع باعث نارضایتی مردم از این نوع تبلیغات هستند ولی با این حال همچنان پابرجاست و به مردم اس ام اس می شوند .علاوه بر اینکه حجم گوشی های موبایل هم باعث پر شدن می شود . با این حال هم چنان همه دنبال  این هستند که چگونه از دست این نوع  تبلیغات راحت شوند

بر اساس قانون ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره های شخصی ممنوع بوده و ارسال کننده پیامک متخلف شمرده می شود و در صورت ارسال چنین پیامک هایی، خط تلفن ارسال کننده قطع می شود. البته ارسال پیامک هایی با محتواهای غیر اخلاقی و کلاهبرداری از طریق سرشماره های پیامکی نیز غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده با آنها نیز برخورد می گردد.

وزیر فناوری و اطلاعات، عیسی زارع پور در حساب اینستاگرامی خود نوشت: حتما شما هم گاهی از دریافت پیامک های تبلیغاتی از شماره های شخصی کلافه می شوید. محتوای برخی از این پیامک ها، غیر مجاز و برخی هم کلاهبرداری است. این پیامک ها بیشتر از طریق سرشماره های پیامکی و گاهی هم از طریق سیم کارت های شخصی تلفن همراه با خطوط تلفن ثابت ارسال می شوند.

ارسال پیامک از طریق سرشماره جرم نیست و در صورتی که مشترکان از دریافت چنین پیامک هایی ناراضی هستند، می توانند با شماره گیری کد دستوری   #800*  یا تماس با "واحد ارتباطات با مشتریان اپراتورها: نسبت به مسدود سازی دریافت پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایند. البته با همین روش امکان فعال سازی دریافت پیامک از سرشماره های تبلیغاتی هم برای مشترک وجود دارد.

زارع پور افزود: در صورتی که بعد از مسدود سازی دریافت پیامک تبلیغاتی همچنان پیامک هایی با محتوای نامناسب دریافت می کنید، این تخلف را با ارسال شماره خط ارسال کننده به سامانه پیامکی 195 گزارش کنید.

از ابتدای سال جاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای حفظ حقوق مشترکان و مدیریت پیامک های تبلیغاتی اقدامات مهمی را انجام داده است. طراحی و اجرایی شدن سامانه پیامکی 195 یکی از همین اقدامات اساسی است. سامانه 195 ، سامانه پیامکی ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان اعم از دریافت پیامک در ساعات نامناسب، دریافت محتواهای نامناسب اخلاقی، خلاف واقع و اغواگرایانه و ... می باشد که به صورت تمام وقت آماده بررسی و شناسایی شماره های متخلف است.

بعد از ارسال گزارش از سوی مشترکان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از بررسی و احراز تخلف، سرشماره ارسال کننده پیامک را مسدود و یا قابلیت ارسال پیامک از شماره شخصی ارسال کننده را سلب می نماید.

وزیر ارتباطات در این خصوص اعلام کردند که تا کنون بیش از 31 هزار خط شخصی و سر شماره متخلف از طریق سامانه کشف تقلب و گزارش های مردمی به سرشماره 195 شناسایی شده است.

در همین راستا اپراتورها موظفند تا با اصلاح قراردادها و درج جرایم بازدارنده و احراز هویت دقیق متقاضیان ارسال پیامک های انبوه، نظارت بیشتری بر فعالیت فعالان ارسال پیامک انبوه داشته باشند. علاوه بر این شناسایی عوامل متخلف فروش سیم کارت های شخصی برای ارسال پیامک انبوه و قطع دسترسی آنها و طرح دعوی در محاکم قضایی نیز از جمله کارهای موثر اپراتورها برای جلوگیری از ارسال پیامک های مزاحم می باشد.

با توجه به این که ارسال پیامک انبوه از خط شخصی ممنوع می باشد، متقاضیان امور تبلیغاتی یا سایر امور نیازمند به ارسال پیامک انبوه می توانند از پنل های دارای مجوز ارسال پیامک انبوه نسبت به این امر اقدام نمایند.

 امید است اقدامات اخیر رگولاتوری (راه اندازی سامانه 195 و نظارت بیشتر اپراتورها ) که در راستای رفاه حال مشترکان و پیشگیری از ارسال پیامک های مزاحم صورت گرفته است؛ نقطه پایان ارسال پیامک های تبلیغاتی و مزاحمت های این چنینی برای مشترکان باشد.

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد